donderdag 11 april 2013

A dirty mind is a joy forever

Mens sana in corpore sano, een gezonde geest in een gezond lichaam. Of mijn lichaam na twee weken doorvoeding in gezonde staat verkeerd, is op zijn minst twijfelachtig. Het is allemaal goed bedoeld maar zo langzamerhand voel ik mij de rijk gevulde kalkoen met Thanks giving.

Tijdens het Song Kran Festival http://songkran2013.com is het natgooien met liters water een lokaal gebruik en een uitstekende manier om het lichaam te zuiveren dacht ik zo. Water zuivert immers het lichaam. Aangezien er nergens bij staat dat dit alleen geldt bij inwendig gebruik en ik nogal bevreesd ben voor de bijverschijnselen, neem ik aan dat uitwendig gebruik ook goed is. Om gelijktijdig de geest te zuiveren, vind ik wat ver gaan. Immers, a dirty mind is a joy forever.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten