zaterdag 12 oktober 2013

Het mooie van bevlogenheid is positieve besmettelijkheid

Het is nu zeker: We gaan naar Paris fotofever - It's certain; we are going to Paris fotofever! Ik en waarschijnlijk u ook, lees elke dag over bevlogenheid van mensen. In de krant op Facebook of een blog. Geïnspireerd door de blog van goede vriend Ferry van der Vliet http://paris-fvdv.blogspot.nl ben ik ongeveer twee jaar geleden begonnen met deze blog. Door hem ben ik enthousiast geworden over het fotowerk van Alex Timmermans, die in Parijs op de fotoever zijn werk gaat exposeren. Ferry is o.a. model geweest voor Scrooge. Zie foto!

Er zijn ontelbaar veel voorbeelden te vinden van bevlogenheid. Mijn schoonzus Esther die een blog schrijft over haar zoon en mijn petekind Sebas. Tallozen meldingen op Facebook van mensen die ik ken, die bevlogen rapporteren over wat hen is overkomen. Wild enthousiasme, geweldige verhalen, imponerende afbeeldingen etc. etc. etc. En het mooie is, hun bevlogenheid werkt positief besmettend. Het werkt aanstekelijk en geeft mij en waarschijnlijk u ook veel positieve energie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten