vrijdag 13 januari 2012

Een klik met een goed glas wijn



Een klik met een goed glas wijn zegt meer dan duizend klikken met de muis. Ontvangen van Ferry vd Vliet.

Ferry en ik delen de passie van samen koken. Van samen eten met een goed glas wijn. Maar het mag ook een glas bier zijn natuurlijk. Of alcholvrij!

Ik juich de mogelijkheden van moderne ICT van harte toe. In de verwachting dat er nog veel meer moois gaat komen. Ik ben nog niet verslaafd aan mijn geweldige smart phone.

Wel gebruik ik ondertussen zeer regelmatig mogelijkheden van dit wonder apparaat die niets meer met telefoneren te maken hebben.

Ik ben van de generatie "van stencilmachines tot en met faxapparatuur". Dus kan ik vergelijken.
Feit voor mij is gebleven dat communicatie en informatie uitwisseling uit persoonlijke interactie nog steeds krachtiger zijn dan uit digitale interactie. Ongeacht alle nieuwe en verbluffende ICT mogelijkheden. Proost!

1 opmerking:

  1. Mijn achterliggende gedachte is dat steeds meer bedrijven bezuinigen op"de "leuke" dingen met of voor de klant. Toch gaat er in zaken doen niets boven persoonlijk contact met de klant en dan het liefst buiten zijn of haar kantoor. Tijdens mijn CEO-schap van Siemens VDO is er nooit bezuinigd op representatie en opleidingen.
    In alles wat wij deden stond een vraag centraal: "Wat betekent het voor de klant"? Die komt tenslotte altijd van rechts !

    BeantwoordenVerwijderen