zaterdag 21 april 2012

You learn, you earn and you return


Gisteren gehoord op de radio. Het was in politieke context maar mijn interpretatie is anders. Een paar jaar verwijderd van leeftijd pensionado heb ik de nodige ervaring en kennis kunnen en mogen opbouwen. Het was vooral een kwestie van tijd. Van uitproberen, vallen en weer opstaan.

Veel geleerd en daardoor veel kunnen "verdienen". Geen millionair status maar wel de wetenschap dat ik er zelf voor gezorgd heb in hoge welvaart te kunnen leven. Morgen vertrek ik naar Thailand om daar een bedrijf te helpen met mijn kennis en vaardigheden. Een land met geheel andere welvaartsnormen. Ik ben altijd weer dankbaar dat ik iets terug kan geven en een bijdrage kan leveren aan het verbeteren. Mijn bijdrage is niet eens een druppel op een gloeiende plaat, maar toch voelt het zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten